Forum www.incclan.fora.pl
We Fight To Win
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

ja mam do sprzedania stepper kettler side

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.incclan.fora.pl Strona G│ˇwna -> The Incredibles
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Colonel



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 757
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Nie 20:09, 06 Kwi 2014    Temat postu: ja mam do sprzedania stepper kettler side

A on nocuje w domu, czy po innych mieszkaniach/domach?
[link widoczny dla zalogowanych]
kiedy on podgl─ůda┼é mnie chcia┼éam zonaczyc jak robi to prysznicem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

tak wogole to zapomnialam ze nie lubie seriali [link widoczny dla zalogowanych] Chcia┼éabym, ┼╝eby z ty┼éu te┼╝ ┼éadnie si─Ö uk┼éada┼éy, zmiejszy─ç ich obj─Öto┼Ť─ç przy ko┼äcach i doda─ç im lekko┼Ť─çi.
szczerze m├│wi─ůc nienawidz─Ö ich. a czy ktos wie gdzie znalezc mozna obecnie pana Krzysztofa co w trendach na Swietokrzyskiej pracowal? witam ! taki , kt├│ry mnie by si─Ö spodoba┼é a ja mam pytanie???? [link widoczny dla zalogowanych]
Nie mozna pisac czegos co jest nieprawd─ů, albo czegos co nie ejst pewn─ů informacj─ů...... Na warszawskiej nie zwlekaj─ů teraz z cesark─ů. sojowy. no, a tym czasem przez te bestie mam przechlapana cala noc nie zasne, nie ma nawet co marzyc, ciagle widze przed oczami te potwory. Nawet sk├│ra nie zd─ůzy┼éaby skurczy─ç sie do takich rozmiar├│w, musi to byc roz┼éo┼╝one w czasie. jakos nikt nieodpowiada !!! a pozatym teraz jest u nas modny kolczyk pod jezykiem...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Poza tym polecam gor─ůco maseczke do w┼éos├│w Placenta.
[link widoczny dla zalogowanych]
A je┼Ťli posiadasz kart─Ö na plus, dostaniesz przy pierwszej wizycie w salonie zabieg piel─Ögnacyjny saun─ů za 1 z┼é ;P.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
BioDrain to preparat, kt├│ry wspomaga oczyszczanie organizmu i stymuluje usuwanie nagromadzonych toksyn.

Przecie┼╝ ma ┼Ťwietn─ů figur─Ö ehh ja mam 5 cm wi─Öcej ale daleko mi do niej... [link widoczny dla zalogowanych] Moja rada:
Pozdrawiam i wszystkiego najlpeszego!!!! Chcia┼éabym je usun─ů─ç i dlatego jak moje poprzedniczki prosze o pomoc... A gdzie mo┼╝na dosta─ç odzie┼╝ O la la...!? Ja b─Öd─Ö mieszka─ç w domu rodziny u kt├│rej b─Öd─Ö pracowa─ç. kupilem flaszke i nie mam z kim wypic. [link widoczny dla zalogowanych]
Jak d┼éugo musze czeka─ç pomi─Ödzy jednym farbowaniem a drugim? Ale kasa i tak nie cofnie czasu. WQRWWWWWW Kacha Witam Was wszystkie.Pisz─Ö,bo tak┼╝e chc─Ö powi─Ökszy─ç usta.jestem ju┼╝ zdecydowana.nie wiem jeszcze tylko czym powi─Ökszy─ç - do wyboru mam kwas hialuronowy,botox i aquamid.sk┼éaniam sie ku temu ostatniemu,gdy┼╝ starcza na d┼éugo.jakie s─ů Wasze opinie i do┼Ťwiadczenia z tymi wype┼éniaczami dziewczyny?jestem z tr├│jmiasta wi─Öc szukam tutaj jakiego┼Ť gabinetu i dobrego specjalisty.prosz─Ö o jakie┼Ť namiary i polecenia. Mam nadzieje, ze jest ktos z Rzymu badz okolic chetny aby wyskoczyc gdzies na kawe i pogaduchy????? Niekt├│rzy lekarze stoj─ů na stanowisku, i┼╝ toxo nie wywo┼éuje wi─Öcej ni┼╝ jednego poronienienia, co wydaje mi si─Ö racjonalnym bior─ůc pod uwag─Ö,┼╝e ilo┼Ť─ç przeciwcia┼é nie utrzymuje si─Ö stale na bardzo wysokim poziomie poziomie, ale z czasem opada.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

STINKA ja mialam szew kosmetyczny i rozeszla mi si eblizna wiec jak ktos ma takie cialo to niestety.Ja chcialam isc na dermabrazje ale nie wiem gdzie...gdzie jest jakis dobery lekarz wykonujacy ten zabieg>?
[link widoczny dla zalogowanych]
A Joop także się czyta [Jop] bo to jest niemiecka firma. Głowa do góry.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Rewelacja [link widoczny dla zalogowanych] witam,
Mi spoznia sie juz tydzien i nie wiem co o tym myslec;/ Współczuję wam kobitki,ja mam diagnoze na całe życie, ale mam szanse na podreperowanie i nadzieje, że wróce do jako takiej normy i chociaż wróce do 65kg. zuzia brzmi infantylnie- tak jak dorosle kobiety, mowiace o sobie: aerobiczna 6 weidera nie pala tłuszczu,lecz kształtuje miesnie,wiec napewno nie pomoze w spaleniu tłuszczu z brzucha i bioder-boczkow-hula hop,dieta,min 2 l wody dziennie,owoce,warzywa,biale mieso,rybki,basen,rower chciałam tipsy ale troche sie przestraszyłam zniszczonej płytki. [link widoczny dla zalogowanych]
A czy mozna stosowac lewtywycale zycie? Rodzice wybrali to imie bo mo┼╝na m├│wi─ç nikolcia niko┼Ť Dziaki . Anorektyczka bulimiczka, gratuluj─Ö twojej decyzji. The girl ja nie mieskam w poznaniu wiec nie wiem ja tam w wawce zyjem ;p poZdrOOO:*:* Duzo lepsze ni┼╝ w londonie, o niebo lepsze niz w moscowie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam serdecznie
[link widoczny dla zalogowanych]
I tak bedzie ogl─ůda┼é......np. Jezu, jak mnie wkurzaj─ů te moje k─Ödziorki, kt├│rych nie mog┼éam opanowa─ç dop├│ki kupi┼éam sobie prostownic─Ö [link widoczny dla zalogowanych] start=0 , oczywi┼Ťcie z jonizacj─ů, bo innych nie uznaj─Ö.
nie ja stopniowo najpierw odstawiam mieso i wszystkie ciężkostrawne potrawy tydzien przed jem z reguły warzywa i owoce oraz odtłuszczone jogurty
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja ćwiczyłam przez 1,5 tygodnia po godzinkę dziennie czasami i więcej, hmmm po tym czasie waga nie spadła mi wcale, ale za to lepiej rozbudowały mi sie mięsnie no i chyba za bardzo łydki ;( cos robie nie tak sama nie wiem, brak spadku wagi troche mnie zniechęcił ale nie poddam sie znów zaczne cwiczyc bo to jedyny sposób z jakiego moge skorzystac. [link widoczny dla zalogowanych] Polecam dr Melke w Katowicach.
neneh cherry-bufalo stance mnie juz jest mniej 3 kg To jest po porstu B┼ü─śDNE KO┼üO !!! 4 lata... Ola jak Ty sluchasz wszystkiego z taka uwaga jak wiadomosci w tv to gratuluje. [link widoczny dla zalogowanych]
trzeba bylo wyciagnac od razu jak juz troszke brzuszek sie zwiekszyl... robila tak ktoras? Ja my┼Ťl─Ö, ┼╝e cz─Östo powody dr─Ötwienia s─ů powa┼╝niejsze. Jak TSH wysz┼éo mi w normie to posz┼éam do ginekologa i powiedzia┼éam wprost, ┼╝e lekarz og├│lny pyta┼é mnie, czy by┼éam badana na tle ginekologicznym itd. wiesz co pomine fakt ┼╝e mog┼éa┼Ť przeczyta─ç odpowiedzi wcze┼Ťniejsze (366,365 strona) no ale dobra . jednak to chyba powinna byc satysfakcja i przyjemnosc dac komus rozkosz. :]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla
Colonel



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 757
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Nie 20:10, 06 Kwi 2014    Temat postu: Zawsze mi podpowie jakich szampon├│w kosmetyk├│w uzywa─ç.

Nie dalo rady, ale moze z kazdym dniem bedzie juz lepiej Ciekawe kiedy beda efekty (w chudnieciu) i jakie wogole one beda?
[link widoczny dla zalogowanych]
W koncu zdecydowalam sie przybyc tutaj- zaczynam wszystko od nowa, od zera i troszke mnie to doluje Ja brałam dopochwowo 2 razy dziennie przez 10 dni.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Sama jestem po takim zabiegu i bardzo dobrze pomaga sprawdzić co się dzieje na głowie. [link widoczny dla zalogowanych] Spróbuj traktować Ksiedza jako kolege, przyjaciela.
przzeciez ona reklamuje te buty... Cz─Östo lekarze na wizytach prywatnych nawet nie my┼Ťl─ů o wypisywaniu skierowania na badania pacjentce, bo bedzie musia┼éa za to sporo zap┼éaci─ç, wi─Öc przepisuj─ů leki metod─ů chybi┼é-trafi┼é- a pacjentki s─ů zadowolone i chwal─ů lekarza, bo spe┼énia ich ┼╝yczenia Dawanie takich imion ┼Ťwiadczy o niskim statusie moralnym danych rodzic├│w, kt├│rzy chc─ů budowa─ç swoje rodzicielskie ego takimi bezsensownymi pomys┼éami. chyba nikt nam nie podpowie tych zabaw na wiecz├│r-kurka lekarz dopiero teraz zasugerowa┼é jednak zmniejszenie dawki do 0,5 tabletki-ale ja juz sie boje jaka bedzie reakcja jutro, podobno tak ma byc bo organizm musi sie przyzwyczaic... [link widoczny dla zalogowanych]
Napiszcie co wiecie na temat tego studia fryzjerskiego M&M na ul.kr├│lowej Jadwigi...chc─Ö wiedziec co o nich s─ůdzicie>. Generalnie unikaj napoi gazowanych, typu coca cola, oran┼╝ada, i in. Raz jak mialam jeszcze 155 cm wzrostu wazylam 60 kg schudlam ok 12kg i nie mialam z tym problemu. po 1 serii jest nastepna i to bez zadnych przystankow. mam niebieskie oczy i nakladam czarn├í sukienke, doradzcie cos,, Drugim sk┼éadnikiem jest wy┼╝sza dawka omega-3 (BIOEFA) w ilo┼Ťci 3 gramy. Najgorsze jest to, ┼╝e mam typ figury gruszki i cho─ç brzuszek si─Ö delikatnie sp┼éaszczy┼é, to moja pupa i uda to istny koszmar :/
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

2 jajka przysmazone z plastekiem szynki i kromke naturalnego ciemnego pieczywa, albo bulke z szynka ale nie biala nic nie warta i niepozywna (wtedy faktycznie trzeba zjesc tego ze 4, lecz naturalna pelnoziarnista chrupiaca bulke z kilkoma plastekami w miare chydej wedliny i czyms zielonym.
[link widoczny dla zalogowanych]
na tych zdj─Öciach nogi ma po prostu tragiczne.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

2szklanki ubitej ┼Ťmietany 30% [link widoczny dla zalogowanych] w tym sezonie modne jest tylko po┼é─ůczenie bieli z czerni─ů-sama biel jest obciachowa
dzieki za pomoc ;/ W hiperprolaktynemi o pod┼éo┼╝u stresogennym czesto dzia┼éa . jokoko a z tego co ja wiem nie bedzie juz mozliwosci dla polakow aby wzieli udzial w losowaniu nie wiem moze jestem niedoinformowana ale tutaj w chicago tak sie mowi i we┼║ 2 ┼éy┼╝ki siemienia do jeden szklanki wrz─ůcej wody i spr├│buj to zagotowa─ç tak by zrobi┼éa si─Ö konsystencja ┼╝elu. [link widoczny dla zalogowanych]
Kurs i tylko kurs a najgorzej co mo┼╝e by─ç to studium. Chcia┼éabym wr├│ci─ç do naturalnego koloru, tylko nie za bardzo wiem jak. hmmmmmm Chyba napisalam juz wczesniej co uwazam za normalne....:/ÔÇŁ Si─Ögamy po zio┼éowe herbatki, tabletki lub krople dost─Öpne w aptece bez recepty. Co jak co , ale zaczyna┼éam odchudza─ç si─Ö wiele razy ale nie dosz┼éam do celu.Tym razem chce aby by┼éo inaczej. ale kurka musi isc!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

po zakonczeniu tej diety chyba nie zjem juz ani jednego
[link widoczny dla zalogowanych]
ani kg w dół...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dziekuje. [link widoczny dla zalogowanych] Uwazaj na siebie.
Zastanawia mnie tylko dlaczego te lasery sa tak bardzo chwalone wszedzie, ze kilka zabiegow i blizna super blada, plaska i wogole. pisz─ůc o larrym ze jest praw─ů r─Öka pana g? Na tej podstawie rozwazyc za i przeciw. podobno tez dobra dieta itd, ksiazke o tym nawet ktos napisal. 2.B├│l i dr─Ötwienie r─Öki - nasilaj─ůce sie zw┼éaszcza w godzinach nocnych [link widoczny dla zalogowanych]
i musisz palcami rusza─ç jak ci zdr─Ötwia┼éa .. Czasami lekarz musi zmieni─ç tabletki. wypluwam i sie tez nie wstydze... Oliwia jak chcesz to wysle Ci moje zdjecie po sciagnieciu. po ka┼╝dej operacji tarczycy nale┼╝y przyjmowa─ç hormony, jak d┼éugo oceni to lekarz po kilkukrotnych badaniach tsh, ft3,ft4, ja niestety mam ca┼éy czas niedoczynno┼Ť─ç dlatego bior─Ö eutyrox 112,5. Nie wiem jak oni to zrobili ale pomimo kr├│tszych w┼éos├│w po poprawce wysz┼éo zaj**i┼Ťcie. Z operacj─ů kaza┼é si─Ö wstrzyma─ç i po 5-tej wizycie u niego mam zrobi─ç USG.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ale mam fajn─ů gazetk─Ö na temat wy┼é─ůcznie porodu, wi─Öc Ci zacytuj─Ö z niej fragment:
[link widoczny dla zalogowanych]
tez wybieram sie na inne konsultacje i wolalbym prznajmniej wiedziec do kogo nie isc...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a dobry to 3/4 nocy... [link widoczny dla zalogowanych] mam nadzieje ze lekarz zobaczy i nie powie ze nie.
đôđ┤đÁ, đ┐đżđĚđ░đ▓ĐéĐÇđ░ czy podczas ciazy kiedy twoj brzuch sie powiekszal mialas kolczyk w pepku czy go wyciagnelas i mimo wszystko dziurka sie powiekszyla co do carlo biani to na jakich kosmetykach pracuj─ů? A jesli aquamid jest dla Ciebie \ochydnym g├│wnem \ zawsze mo┼╝esz ulepszyc si─Ö t┼éuszczem, to kawa┼éek Ciebie. Szczesciarze [link widoczny dla zalogowanych]
Moin zdaniem nie zaszkodza - ja tez jadlam, nie wiem czy czytalas wszystko dokladnia ja po pierwszym tygodniu tej diety stracilam 4,5 kg wiec chyba nie szkodza ! i musze mu o tym przypominac. POZDRAWIAM I ┼╗YCZ─ś WYTRWA┼üO┼ÜCI ! Mo┼╝e ka┼╝dy jest inny i inaczej odbiera pewne sprawy... No, TV nie ogl─ůdam, tym bardziej, ┼╝e nawet nie zd─ů┼╝─Ö nigdy na pogod─Ö, my┼Ťla┼éam, ┼╝e ten ukrpo to wsz─Ödzie jest! Pozdrowionka i trzym si─Ö Ullu┼Ť┼Ť No to i ja si─Ö melduj─Ö
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.incclan.fora.pl Strona G│ˇwna -> The Incredibles Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin